Monday, June 1, 2009

WelCoMe To IPTI...

Arini 1 Jun 2009...aku bertandang ke IPTI...maktab aku..institut perguruan temenggong ibrahim..kali ni bkn saje2 bertandang mcm yg duk hantar borang kehadiran praktikum setiap bulan tu.....tp kali ni bertandang selama sebulan setengah...last semester..aku ulang alik je dr umah sewa ke maktab...dekat je..xsampai 10minit..ngn k.ina..classmate aku...mggu depan dah exam...arini cuace panas sgt...tp kelas pg tdi mmg best..ngn ustaz Idris...kelakar habis..mentang2la subjek ni xmasuk exam..kihkih...
Kete pn byk arini...campur ngn junior baru...geng2 cikgu PGSR...yg sambung belajar waktu cuti sekolah...ni geng2 ckigu yg dah berUSIA la..hehhehehe...
Arini jugak dalam kul 1.30 ptg aku gi kat Celcom centre...ambik simkad aku...alhamdulillah...dah dpt gune..perasaan yg lega sgt2..2 hari dah xdpt kol ummi..tdi dah kol..hehehheheeh...lain kali nak kuar umah mesti selalu beringat...bace doa yg ummi ajar....ermmmmm..........

No comments: