Thursday, July 2, 2009

AL-HAMDULILLAH..syukur sangat2..


erm...dah lama sgt aku xupdate blog ni..ni baru nak entry yg baru..bukan saje xnak masuk cite2 baru..but..there is no much times to me to write the story..hihihi.pah BTN je...terus kene masuk maktab..kuliah ..kursus KISSM...induksi sistem saraan malaysia...erm..pape pun..mlm ni nak gak try buh entry baru..dah masuk bln julai kan..cite2 before this pun dah hampir lupe..tp..yg latest punye adalah.......aku dah berjaya menyiapkan assignment individu n group..tggal nak print je..alhamdulillah..dulu bertangguh wat keje..bukan sengajala...idea xde..then..mood rajin xdtg lg..kihkihkih..

then...yg kedua latest news ialah...dpt result cemerlang...suke sgt2..al-hamdulillah gak...pg tdi aku check ngn kwn2 dlm dewan kuliah..nasib baik aku bawe laptop..leh gak kwn yg lain check gak..ramai gak yg dpt cemerlang...syukur sgt2..dgr kata IPTI ramai cemerlang...hihihi...cume,pointer xkuar lg...xdptla nk compare ngn atheh aku...huhuhuhu..papepun syukur dah...ummi pun tumpang hepy ngn keputusan aku ni...praktikum pun dah cemerlang...hihihi..bukan senang nk dpt cemerlang kalu xde kesungguhan n cabaran dr org terdekat..kan?.......

6 Julai exam KISSM...harap dptla jwb ngn baik..ape yg penting baca buku..baru leh jawab..tul tak?hihihi....pg tdi xde kuliah..terus menuju ke sek..ambik cop GPK..GB xde...then jumpa kerani...tanya ape dokumen yg diperlukan..senang nak wat gaji cepat..heehheheh

No comments: