Wednesday, April 22, 2009

AL-HAMDULILLAH..praktikum dah habis..rentas pun dah..


Syukur Al-Hamdulillah...tanggal 20 April...tamatla sudah sesi praktikum aku di sekolah walaupun sebenarnye habis pada 24 April ni..dan aku juga berterima kasih kepada E.Fadzil Mohd Nor..lecturer aku yang banyak membantu semasa praktikum berlangsung selama 3 bulan ni..beliau sering memberi semangat,idea2 baru dan cabaran untuk aku lebih cemerlang..Ummi pun banyak juga memberi semangat...suh lawan atheh (abg aku) katanye..hehheeh...Atheh pun selalu cabar aku...so,aku dah tunjukkan...al-hamdulillah...



Ermm...Tidak ku sangka bahawa telah terpilih untuk menjadi salah seorang calon rentasan cemerlang praktikum thn ni..pada mulanya aku tak nak terima peluang untuk direntas ni...yela,macam kene fikir nanti..tapi setelah bartanyakan pendapat ummi,atheh..En.Muszarfar..(tutor aku)...barula aku terima..mungkin ini peluang yg terbaik buat aku..tak cuba tak tahu..peluang datang bukan selalu..lain orang lain peluang..Guru Brsar aku pun bangga dengan pencapaian aku kali ni...beliau mengaharapkan sesuatu pada aku agar dpt teruskan kecemerlangan ni dalam exam nanti...so,kenala struggle..hehehe...jadi guru terbaik dalam SKTC..alamak..........satu cabaran lg tu...



Jadi..since everything is done.......aku leh la tumpukan pada keje lain plak..keje kat sekolah..kat umah..keje untuk diri sendiri...huhu..bulan depan dah kena start study plak..bulan Jun exam...arghhhhhhhhhhhh.....chayyokkkkkk FIZA...

No comments: