Friday, April 24, 2009

Handset "Hilang"

Ermm...kecoh dan resah petang semalam after sampai kat umah dari sekolah..buka beg nak ambik handset..tibe2 je..xder..xjumpa..rata selongkar dalam beg..xder gak..mane la aku letak handset ni...gelabah mencari..cube buat misscall ngan handset satu lg..tapi xdapat sebab kebetulan handset yang hilang dah xder bateri...
Apa lagi...mungkin kat atas meja kat bilik guru..tapi rasa mcm xder..dah xleh nak fikirkan dah..terus kuar umah...drive...gi sekolah balik..kot2 ader..sampai je sek,terus suh pak guard teman naik atas..takut nak naik sorang2 coz dah kul 7.15 ptg..huhuhu...aik...handset aku xder jugak atas meja pun...kat mana pegi ni..time balik isi minyak,xkuarkan handset pun..bisik hatiku...
Aku terus call k.Nurul..housemate aku...suh tengok dalam beg buku plak..kot2 ader...arghhhhh....ader rupenye....aku pun xsedar bile letak handset dalam beg buku...tension sangat2...wat penat je gi sekolah senja2..kenapala xcheck sume beg before gi sekolah..mcm nila bila dah gelabah..handset ni ibarat nyawa plak bila fikir2kan...hehheheheeh...nasib jumpa..Alhamdulillah..

No comments: