Wednesday, September 16, 2009

Balang Kuih Raya..

yang ni dlm proses membuat n menghias..

Hehehe...sometimes..i can't believe that i could do this..thn ni ntah nape aku tibe2 jadi kreatif..dah lama xde brg2 handmade ni..so,this year..aku try wat balang kuih raya..bekas buh sekuk la ...huhu..yela..xkan kite je yg nk raya..bekas kuih pun gak nampak cantik di hari raya...so,setakat ni..aku dah siapkan 4 jenis ..untuk umah 6 biji..angah punye 6 biji...K.Nor (GPI aku) 6 biji..n K.Fairuz(GPK Petang aku) 6 biji...diorg upah suh aku buat...rupenye mudah je benda alah ni..modal xbesar..tapi kalu nk cantik..kenela kuarkan budget byk sikit..tp,aku dah cukup berpuas hati ngn hasil tgn aku ni...mesti ummi suke...50% siap...

kaler gold ni yg ummi....

lawa x?...yg Angah..

yg ni plak kami punyer..ummi n angah..lawa kan..siap ade bakul lg

yg ni yg GPK petang..aku buat kan tuk dia..biru turqoise

No comments: