Tuesday, September 1, 2009

Kagum?..Hebat?..Mantap?..atau Penat?...atau TerPaksa dah..

Entry kali ni,aku dah pun berada di JB...Alhamdulillah...selamat tibe kul 5.30ptg.bertolak dr Kelantan kul 7.30 pg..perjalanan memakan masa 10jam lamanyer..mcm biasela..tp kali ni sedikit 'luar biase'..ape yg luar biasenyer tu?...........haaaa..utk pengetahuan semua,kali ni,balik ke JB aku terpakse drive sorang2..dah xleh nk gilir2 drive..2nd driver xde..kwn aku yg tumpang aku,xbleh drive..yg leh drive sume dah balik ke Johor awal..so,nak xnak...mmg aku kene drive tanpa gilir2..

Nak mujur lg,aku jadi xpenat coz follow 2buah kete Myvi...kete K.ina n K.nik..member maktab aku dulu...diorg pun driving xgilir cam aku gak..so,kalu nk penat pun,penat same2la...kami drive non-stop..kalu stop pun,time nk isi minyak n solat jamak..xde la rase nk stop tido2 ke dulu..xderrrrrrrr....

Ni cite suspen sket nk share..hampir 2kali aku terbabas..gara2 sgt ngntuk..xsedar kete dah mkn jln kanan..syukurla xde kete kat sebelah tu..kalu tak.....mmg nahas..NAUZUBILLAH...ni la punca xgilir2 n xberhenti rest jap..huhuhu..bulan mulia ni,Allah pelihara lg aku n kwn2..syukur sgt2..anak dara yg mmg hebat...mantap...yg driver2 ni sumer 'setinggi' aku je ketinggiannyer..bkn tggi sgt pun..so,kire hebatla kami..Al-Hamdulillah..ini la anugerah...kecik2 jgn disangka2 xleh drive jauh2...huhuhu..erm..ni Ummi xtahu..kalu Ummi tahu..mmg kene lecture la aku..hihihi...nway,moga selamatla sentiasa..Ummi suh amalkan doa.

'summum bukmum 'umyum fahum la ya'qilun..summum bukmum 'umyum fahum la ya'lamun..summum bukmum 'umyum fahum la yubsirun..summum bukmum 'umyum fahum la yatakallamun..'

p/s: Nak seribu daya,xnak seribu dalihla...nk xnak..mmg kene drive nk balik JB..kalu x,xkeje la aku...heheheheheh

No comments: