Tuesday, October 27, 2009

yeyeyyy...adik balik


wah..Dah nak habis bulan Oktober la..cepat sungguh mase berlalu..tanggal 21hb aritu..genapla sebulan aku bertunang.ahaks...:) bile menghitung hari ni...rase mcm lame je..tp bile wat xthu je...jap plak..huhu..itula mase...kdg2 kite xsedar ia berlalu dgn begitu saje..

Same la ngn ketiadaan adik di Malaysia..dia dah setahun sebulan menyambung pelajarannyer ke Mesir..tp,yg bestnyer...dgn mase yg berlalu tu..rupenyer kami akan bertemu kembali..pg tadi,tepat jam 7.30pg waktu Malaysia..dia depart balik Malaysia..tu yg wat aku sgt2 gembire..mana x nyer..dia la satu2 nyer adik aku..leh wat gurau,,leh wat gaduh,leh wat serius...n leh tlg menolong...so,since dia nk balik ni...cuti selama 4 bulan,so sempatla dia tlg aku membuat persiapan utk mjlis perkahwinanku n achik..ni yg wat aku makin terharu ni...huhuhuh

Tp,yg xbestnyer...bln depan baru aku leh jumpa dia...wawawawa...bulan ni xleh sbb aku xde cuti nk balik...bulan terakhir sekolah ni,full ngn program sek pd hjung mggu..so,mmg xleh balik...25Nov ni aku konvo...harap sgt dia leh dtg join mjlis penganugerahan aku nnti...sebab...konvo kali ni,aku telah dinobatkan mendapat Anugerah pencapaian Akademik n Anugerah pencapaian Keseluruhan Institut Perguruan Guru Malaysia,Kampus Temenggong Ibrahim,JB...sampai sekarang aku masih xcaya yg aku akan dpt sumer tu...mcm xlayak plak...ilmu xbyk mane lg...huhu..ape pun Syukur Alhamdulillah...sume impian tercapai...berkat doa Ummi...berkat kesungguhan aku juga...dan sokongan drpd sume pihak...terutama adik beradikku...thanx a lots...

Errmm...stat mggu depan,aku dah kene siapkan brg2 hantaran pertunangan achik...dia suh aku wat utk 2 pihak sekali...pihak kami n pihak pompuan..sbb,bakal tunang dia tgk kursus...xsempat wat...xpela...sbg adik,xsalah utk aku tlg kan...seronok rasenye bile dgr achik pun nk nikah..so,xdela aku gi langkah bendul dia plak...hiihihihih...tahniah achik....moga ni jodoh achik setelah seberapa ramai makwe yg achik ade...mgkin dia la wanita yg akan menjadi suri hidupmu kelak...hhehehehehe....