Monday, January 11, 2010

Lagi Sebulannnn...

Bile tgk pada tarikh ni...cam dah dekat dah..yela,bln Jan pun dah nk habis separuh bulan...so,lg hampir sebulan la majlis kahwin ni...berdebar la plak...
*
*
*
barang2 hantaran mostly dah siap beli...cume baju melayu je lum lg utk bg kat si dia..then,tinggal nk hias2 je...i'allah sempat...do it myself...jimat n puas hati skit...guna tema pink+putih...huhu
*
*
*
Kad kawin mggu ni siap..akan diedarkan mggu hadapan..i'allah..guest list dah wat...tggal nk poskan je...mane yg jauh xdpt dtg tu..aku tag je dlm FB..and FRIENDSTER...sebagai makluman je pun..at least diaorg thu aku dah nk kwin...heheheheh...
*
*
*
Katil yg ditempah plak lum samapi lg..ummi suh tokey kedai hantar bln dpn...umh xsiap kemas lg...ermm..cian la plak..aku xdpt nk tlg adik n ummi kemas umah..kalu dekat,konfem setiap mggu aku balik...
*
*
*
Cenderahati kat tetamu just bg bunga telur,coklat n pocket calendar je sbg tanda kenang-kenangan....i'allah pocket calendar akan siap mlm ni...then pos laju terus ke rumah...simple n menarik gak...jarang org wat benda camni...at least diorg yg dpt xbuang...berguna gak coz ade tarikh2...:)
*
*
*
Set hiasan bilik tidur,pelamin,canopy,set bufet and meja pengantin pun dah settle...cuma baju nikah je lum siap lg..kate tukang jahit,hjg mggu ni siapla..kena la gi ambik kat simpang renggam..Si dia pun dah sewa baju bertandang ke rumahnyer...dia pilih kaler biru firus...cantik kot...tema umah aku pink...hhuuuu
*
*
*
mggu depan konfem aku akan jdi org paling sibuk...mcm2 nk kena wat..esok nk gi ambik HIV test kat klinik kesihatan...borang nikah dah siap..cume lum hantar ke pejabat agama lagi..i'allah sempat...tok imam dah inform...achik yg uruskan...
Ya Allah...moga Engkau permudahkan urusan ku..amin...

No comments: