Wednesday, December 9, 2009

Syukur...hampir 50% dah settle..

Alhamdulillah...ptg tdi gi survey butik pengantin...ye la..terpakse gak cari kedai lain coz butik yg ditempah awal2 tibe cancel..kononnyer clash ngn tarikh kwin aku..padahal aku yg tempah awal..tup2 ambik org lain...xpela..ade hikmah la tu...

erm...ptg tdi..dah dpt ape yg aku nk...tema nyer ialah ala2 taman...bunga2 ros putih pink..baju aku ambik kaler pink silver..lawa kot.persalinan kaler biru putih n fully putih....simple tp very2 nice..huhuhu..
*
*
*


...dlm bilik aku guna kaler pink putih
...meja mkn pengantin pun pink putih...di tambah ngn bunga2 ros
...canopy guna scallop pink putih....fuyyohhh...sume pink ni...konfem lembut la mjlis nnti...i'allah
...set bufet pun termasuk sekali ngn tempahan kwin ni...murah pun murah
...cumenyer..photographer lum ade lg.sume dh penuh ngn tempahan pd ari tersebut...tgh usaha mencari lg...sepupu aku leh je..tp dia takut clash ngn jadual dia awal thn depan...harap sgt dia dpt...huhu:)

*
*
*
ummi pun dah cri tukang masak...lega rasanyer
...cumenyer...kad kwin lum tempah lg..atheh yg nk design kan..simple tp menarik...xtempah kat kedai coz nk jimat..xnak membazir..lg pun..org bkn nk simpan pun..just bce tarikhnyer...then dtg ke mjlis kami..

*
*
*
sekarang ni pk nk ambik borang kwin n bgthu imam..then siapkan hantaran kwin...beli cenderahati tuk tetamu...semoga persiapan bjln ngn baik....ameen..

No comments: