Friday, December 25, 2009

Jap je Sebulan Berlalu

wawawa...luse dah nk kena balik JB..
xde geng nk konvoi..so,i had to invite my adik to teman me..cannot drive alone for the long journey maaa....not really brave..becoz i'm a girl..
really sad to leave my homelife in kok lanas..could'nt say anything becoz i should back to JB jgak..
hhuhu...what can i do...terpakse gak..meeting will be held on Monday, 28th Dec...seminggu kena bertugas before back to school.........

Ermm...anak2 angah dah balik..sgt2 sunyi arini..nobody around me to make me laugh..wwawwaaa..

so, far...the preparation for my wedding was 60% done..may be la..bunga telur n paper bag utk tetamu dah beli..kad kwin dah tempah..dapat RM0.35 sekeping...tempah 1300 keping termasuk tunang ak punya...
bunting atheh kate dpt free....alhamdulillah...

borang kawin lum ambik lg..suh acik jela..
HIV test wat kat JB je..
hantaran pun siapkan kat JB...
yg acik punya, mgkin adik tlg wat kan...i don't have much time to make all those things..
pocket calendar dah start tempah....500pcs..share ngn tunang..utk tetamu dia jgk..
a[e lg ek?erm..harapnyer sumer persiapan berjalan ngn baikla...
k...see soon..daaa

No comments: