Friday, May 15, 2009

HaPpY BeSdAy to WAFA'..




Wah....anak mama dah masuk umur 2 tahun arini...jap je dah besar..SELAMAT ARI JADI WAFA'...Sweet 2 years..Wafa' ni anak sedara aku..anak angah..dia dan Najihah call aku 'mama'...coz mase diorg kecik...ermm..boleh dikatakan kecik lg la..time tu najihah baru 2 thn..wafa' 7 bulan...ummi and abi dia gi menunaikan Fardhu Haji di Mekah...so,sementara aku xkeje lg....lepas grade kan...aku pun kene la ngasuh diorg...dah mcm jaga anak sendiri...tp 'ayah' je xde..hehhehehehe

Best sgt2 jaga diorang ni sampaikan diorang leh call aku 'mama'...sampaila sekarang...anak sedara lain call cik de je kat aku...ihihih..xpasal2 dapat status ni even xkawin lg...TQ to both of you...
Mama sayang kat wafa'

Wafa'...mama doakan wafa' sihat sokmo...xlama lg dah nak dapat baby baru..so,jadila kakak yang baik...mcm along(najihah)..baik sgt2 kat wafa'....ihhihihi...nak hadiah?ermmmmmmmmm....tunggu mama balik yer...

No comments: