Saturday, May 16, 2009

Tahun yang ke-2 bergelar GURU..hihihi


Tarikh keramat ini merupakan tarikh yang amat ditunggu2kan oleh semua guru di Malaysia...Ucapan "SELAMAT HARI GURU" begitu bermakna buat insan yg bergelar guru...ramai yang akan berlumba-lumba memberi ucapan ni...kawan...ummi...family..

Pagi tadi aku sempat mengirimkan ucapan selamat hari guru kepada guruku yang amatla aku sanjungi...Cikgu Hasidah dan Cikgu Siti Rohani...guru ketika aku di bangku sekolah rendah..SKDP..semuanya dalam kenangan.....cume terkilan xdapat mengucapkan ucapan ini buat Cikgu Ramli..guru disiplin aku dulu di SKDP...tiada contact number...hhuuuh..alangkah bahagianya kalu dia masih ingat sapa aku...

Tak lupa juga ucapan ini ditujukan kepada Teacher aku...Siti Zubaidah...guru ketika form 5...dia byk memberi dorongan kpd aku..ingta lg kata2nye..."Practise make perfect" and.."Self Reliance ang Diligence always pay at the end of the day..."...tenkiu teacher.......

Moga aku juga dapat tunaikan amanah sebagai seorang guru dengan baik kelak..i'allah......ameen..

No comments: