Friday, May 29, 2009

KerOngSaNg...KeRonGsang..sape nak beli?????

ni sebahagian kerongsang yg dijual..simple2...tp cute

Fuh...akhirnyer terlaksana jugak hajat di hati nak jual kerongsang..achik bg modal rm300..dia suh aku tlg jualkan..cri supplier sendiri...Sofi..rumate aku yg tlg..mmg minat berniaga dr sek menengah lg...kat USIM pun berniaga..jdi taukei t-shirt..sweater...then..dah keje ni,bakat ni terus diperkembangkan dgn berniaga sambilan..time free je..time ade modal..time nak suke2..hehehheh..setakat yg dah keje ni..aku jual tudung bawal...skrg nak try jual kerongsang plak..tambah pendapatan...uuhhhuhu..bukan ape..alternatif mesti ade utk tmbah income..elaun mgkin dah last bln depan..so,3bulan yg akan dtg ni mmg aku akan gigit jari menantikan gaji...uwaaaaaaaaa...

yang ni jenis rantai...ramai yg suke..nampak moden..

Ape pun thanx a lots to my beloved brother...achik...yg sudi berkongsi modal..dah dpt untung kite share same2 yer..hehehheeh..al-hamdulillah...semalam start bisnes...dah maju..kihkihkih..berbaloila...sape yg xbiase n xpernah wat bisnes..mmg xthu perasaan org yg dapat untung camner..hehehhhehe...bisnes ni kan salah satu amal yg di sarankan oleh Nabi s.a.w...so,selagi kite pandai berniaga...berniagala...leh tambah income..mkn gaji pun lum tentu cukup...ermmmmmmmmmm...utk mase 3 bulan yg akan dtg ni...ape agaknye yg perlu aku wat yer?...nak wat bisnes ape?sape ade idea.......?????????

No comments: